اولین پست

اول از همه باید به همه دوستای خوبم سلام کنم و از این اینکه اومدن وبلاگ من تشکر کنم

خب باید بگم من آدم احساساتی هستم ... گاهی خوشحال و شنگول .. گاهی ناراحت و دپرس ... تصمیم گرفتم این وبلاگ به عنوان دفتر خاطراتی باشه برای من و احساساتمو با شما دوستای خوبم در میون بذارم .


امیدوار خوشتون بیاد

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:44 ب.ظ http://armageddon.blogsky.com

خوشحالم که به عنوان اولین نفر نظر میدم

به یاد مادرم بودم که می نالید
در آن شب ، از هجوم گرگ و می مرد
تنِ سرخ برادر را کنارش
گرسنه گرگِ ترس آورده ، می خورد

راستی قالب وبلاگت بدجوری ساده و در عین سادگی وحشتناک زیباست

خوشحال میشم باهات رابطه داشته باشم

Amir... دوشنبه 23 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:58 ق.ظ http://tvshow.ir

متولد شدن وبلاگتون رو تبریک میگم امیدوارم همیشه موفق باشید.

اگر ورودم به اینجا باعث ناراحتی شما نمیشه.دوست دارم دست نوشته هاتونو بخونم.

روز خوبی داشته باشید دوست عزیز.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد